Kızlar sohbet amaçlı açtım nasıl gidiyo gebelik ben 15+1 deyim değişik belirtilerim oluyo mide bulantım tam geçerken tekrar başladı alt sağ ve sol kisimlarima alt karın bolgeme baskı sancı oluyor arada ve halsizlik var.. sizin nasıl gidiyo..
Birde bişey sormak istiyorum benim kilom var aranızda kilolu hamilelik geçiren varmı ne zaman karnınız şişti yukarı doğru çıktı ve bebişi hissettiniz çok merak ediyorum 🙉