S17 Doğum tarihiniz belli mi? Resmen gün geçmiyor. Son günleri olanlar, sayımızı bilelim. Doğuranlar söylesin ama sonra ☺️
Maviasya S17 bennn 39+4 doktor çatı muaynesitle uyarı verdi ama henüz bir hareket yokk bekliyorum heran gelir diye ama gelmiyor bizim kız😊
S17 Maviasya benim şubatın son haftası doğum sezeryan olacağım. Son 13 gün böyle sayıyorum ya günleri o yüzden geçmiyor herhalde
karaguzelirem_ S17 28 şubatta mı olucaksınız ? 13 günüm kaldı diyince merak ettim benim 28 Şubat son 13 benimde 😂
Bsraacelik MelteM2cck benimde 36+5 sezeryan olacağım doktor gün vermedi henüz ama sanki daha çok varmış gibi geliyor 😂 genelde 38demi alıyorlar sezeryana bana 39u bekletecek gibi geliyor nedense
Sevgiongun S17 Son 7 gün sezeryan olacağım 20 şubatta 🙂 az kaldı aslında ama geçmiyor gibi biraz heyecanlıyım biraz korku var ilk gebeliğim 🙂
livasmomm Sevgiongun hic korkma sezeryan cok büyük rahatlik benim ilk sezeryanim harika gecti 3. Gunden sonra korse takmaya basladim daha rahat harekwt ettim hemde sezeryan gobegi kalmadi tavsiye ederim 3 gun sonra 2. Sezeryana giricem nasipse bakalim inşallah bu sefer de ilki gibi olur 💞
karaguzelirem_ 36+4 haftalığım 28 şubata sezaryen günü aldım son 13 gün aşırı heyecanlıyım vede stresli rabbim herkesi sağ salim evladına kavuştursun inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın ☺️🤲🏼
yorgunanne_ karaguzelirem_ bişey sorcam aynıyız diye benim iki gündür sırtımda yel ağrısı gibi bı sancı var artı karnım çok geriliyor bazen ağrıyor da sende de oluyor mu
Maviasya tardem yaa yarın günün doluyor alıcakmı sezeryana benim perşembe sabah a kadar müsadem var yoksa perşembe sezeryan😥
livasmomm S17 eveet ayin 16 sında gidicez hastaneye sezeryan randevuma minik kuzuma kavuşmaya 💜 2 gundur artik karnim cok geriliyor agirlasmaya da basladi zorlaniyorum son gunler gecmiyor hakkatten
Sevgiongun livasmomm Ay ne güzel ☺️inşallah benimde rahat geçer korse dikişlere zarar vermedimi peki yani sıkmadımı karnınızı acı hissetmediniz mi umarım bu da diğeri gibi iyi geçer sizinde 🥰
Dilaraaltnk Rabisozdmr bende aynıyım ara ara karnımda kasılma oluyor ama gelen giden yok pazartesi yatış verdi doktor önce normal doğum denencek 😂 inşallah normal olur nts de sancım çıktı