_yeni1tazeanne_ Kızlar 17 haftalık hamileyim göğüsümden sıvı geliyor neyin nesi bu bilginiz varmı önemli bir şey mi
ikiprensannesi53 _yeni1tazeanne_ süt öncesi gelen su olabilir sıkmayın bırakın öyle dursun müdahale etmeyin zamanla geçiyor
Gul_ozcan3001 _yeni1tazeanne_ süt canım o süt oluşuyormus ilk aylarda benim de iykeydi guguslerim baya şişti sıvı gelmişti şimdi 36 olduk ancak sikarsam geliyor bı de o ilk zamanlardaki gibi değil şişlik ve akıntı kalmadı ama sütmüş yani bende burda öğrenmiştim 🤗
_yeni1tazeanne_ ikiprensannesi53 Tamam teşekkür ederim biraz sıktım emin olmak için gerçekten de sıvıymış ellemiyorum artık saolun
_yeni1tazeanne_ Gul_ozcan3001 Bende araştırdım biraz süt sıvısıymış hatta eskilerden biri yazmış erkenden göğüslerden sıvı gelenin sütü çok olurmuş inşaallah diyelim bakalım 😁