gizem9895 ben park yatak aldım. Zaten oda yapsam da belirli yaşa kadar benimle yatacak:) o yüzden gerek duymadım. Bide odası oldugunu idrak edecek yaşa geldiginde oda yapmayı düşünüyorum onuda genç odası tarzı birşey yapcagım uzun ömürlü olması için. Bana bu şekilde mantıklı geliyor.