29 haftaliktan beri suyu eksiliyodu biliyorsunuz. 35+2 de bugün doğdu oğlum şükür. Solunumu sıkıntı olur sandık yoğun bakım için ama etmesi zayıf takip ediyolar eğer duzelirse hiç kuveze girmiycek duzelmezse yoğun bakıma girecek. Dua edin bize 🥰 sezeryandan da korkmayın ne kadar acirsa da annelik işte hiç umurunda olmuyor. Geçecek illa ki.