busrademirtas Kızlar 14 Haftalık Hamileyim. Son 3 - 4 Gündür karnımda ve yan kasıklarımda şiddetli ağrı hissediyorum anlık kitleniyorum.Böyle sanki bıçak saplanır gibi ağrı girip çıkıyor bu haftalarda normal mi sizce?Bu Sorunu Başka Yaşayan Var Mı?
1931 busrademirtas ben 9 haftalık hamileyim geçenlerde 2-3 gün boyunca aynı ağrıyı yaşadım. Yengemin 4 çocuğu var ona danıştım rahmin büyüdüğü için normal dedi bida da olmadı ağrı