Btl1806
Ben 3-4 haftada bir yedim, canım çok çekiyordu. Sossuz olanlardan aldım iyi markalardan ve sosunu kendim yaptım dokunmayacak şekilde. Çok şükür hiçbişey olmadı. Ama bünyeden bünyeye değişebilir olay, benim bulantım mide yanmam vs yoktu. Herhangi bir sıkıntım yokken dikkatli bir şekilde yedim hep. Bide ilk 3 ay hiç yemedim ne olur ne olmaz, en tehlikeli dönemler bunlar olduğu için ekstra dikkat etmek gerek