Ysmnksknn Merhabalar Bebeğin son bir ayda kilosu artsın istiyorum Neler yenirse artış daha iyi olur sizce? Siz neler yiyorsunuz paylaşabilir misiniz nelere dikkat ediyorsunuz
Temmuzmucizesi26 Ysmnksknn et türü şeyler yemek çok etki ediyor. Sonrasında yumurta kuruyemiş ve muz ben çoğunlukla bunları tüketiyorum
Asus1 Ysmnksknn bem muz badem kaşar çok tükettim bir de her gün yumurta mutlaka yedim 4 kilo üstü doğdu bebeğim 😉
gulsozel Ysmnksknn protein ağırlıklı yemek her zaman bebeğe gidiyor. Ancak özellikle her gün yumurta, süt, muz, kaşar ve ceviz yiyorum kilosu haftasından önde gidiyor bizim paşanın, etkisini çok gördüm🤗
Sosisligunlerr Asus1 maşallah darısı bana bende bolca tüketiyorum ama bakalım ne kadar olucak 26 haftadayız☺️
Asus1 Sosisligunlerr kilosuna çok takılma tavsiyem ultrason çok yanıltıcı olabiliyor doktorun veya makinanın etkisi ile mesela ben doğumdan bir gün önce acile gitmiştim 3400 ölçtüler sen beslenmene dikkat et yeter 😊 inşallah sağ salim kucağına alırsın bebişini
Sosisligunlerr Asus1 aminn çok teşekkür ederim Allah razı olsun ☺️ Sağlıklı olsunda kilosu doğunca da alır 🌹