Hanımlar bebek isteyenlere bi tavsiye bi dua vermek istedim ben bebeğimin bana o duayla geldiğini düşünüyorum ve inanıyorum bi deneyin bişey kaybetmezsiniz derim tabii yine de siz bilirsiniz.
Hz. Zekeriya peygamberin çocuğu olması için;
Rabbim! Geride kalanların en hayırlısı sensin, yine de sen beni yalnız (çocuksuz) bırakma!
Duayı okumuş. Ben bu duayı ilişkiye girmeden önce ve sonra okudum ama inanarak okudum ve o gün hamile kalmışım 5 haftalıkken öğrendim ve bunu sizinle paylaşmak istedim Rabbim inşaallah tüm isteyenlere evlat nasip eder ♥️