Nilo07 Ben 37 haftamda oldum acıyor ama abartılacak kadar değil
Sen sadece kendini kasma o zaman hiç bişi hissetmezsin 🤗
Saniyelik olay zaten fazla sürmüyor ki 1 dk bile sürmez
Bünyeden bünyeye ye değişir benim lekelenmem oldu kahve rengi ama iki gün sürdü geçti ağrı oluyor ama fazla değil 😁