Merhaba arkadaşlar ilk çocuğum erkek ve 4 yaşında onda yaşamadığım hamilelik sürecini yaşıyorum. Bugün tam 6 haftalık olduk fakat ne ağzımın tadı var ne bişey sürekli ağzımda bı yoğurt tadı midemi bulandırıyor sürekli istifra ediyorum yemek yiyorum istfra ediyorum sürekli yatasim geliyor ayriyetten de yemek yiyorum hemen karnım şişiyor sanki şuan 7.8 aylık hamile gibi karnım anlamıyorum neden böyle oluyor haftaya kontrolümüz var o zaman doktoruma da soracağım. Sizlerinde başına gelen oldu mu ?