_annee Kızlar bugün tuzlu bisi de yemedim, pasta börek hamur işi de yemedim, aksam iki ayagım da şişmiş. Gün icinde ayakları yukarı kaldırıp uzanmayınca da şişlik olur mu acaba
Hazal966 _annee yürüyüş yapman lazım. Hareketsiz kaldıgında ayaklar şişiyor. Bende genelde hareketsiz kaldıgında şişiyor
Boncukk123 _annee aşırı şişlik olursa gözle görülür farkla olursa hemen tansiyonunu ölç canım yüksek çıkarsa doktorunla görüş sorun olabilir normal ödemse tuzu tamamen kesmek gerekiyor sanırım
Hazal966 Tatar59 çok fazla da ayakta durmak iyi değil , hareketsiz kalmakta 🥲 benim şiştiğinde yürüyüş yapınca yada yürüdüğümde geçiyor