İdrar testi pek güvenilir değil, kan için bile negatif çıksa da geç döllenme olabilir diyorlar.
Bence umudunuzu kaybetmeyin ama çok da şartlandırmayın kendinizi. Olmuyor diye stres yaparsanız olmaz.
İki adet arası gün aşırı ilişki ile değerlendirirsiniz önümüzdeki ayı. Yumurtlama takibiyle uğraşmak yerine böylesi daha rahat bence. Ben ovülasyon günü falan takip etmedim, bu şekilde oldu iki gebeliğim de.