Asure123 33+3 haftalığız. Kendimi taşımakta zorlanıyorum. Daha doğrusu göbeğim sanki 50 kilo gibi hissediyorum. Azıcık bir şey yapsam karnım ağırlaşıyor sanki, taşıyamıyorum. Normal mi bu, sizde de oluyor mu?
_yeni1tazeanne_ Asure123 Bence normal ben 4 aylık hamileyim ona rağmen eğilip kalkamıyorum biraz iş yaptığım zaman nefesim kesiliyor sanki eğilip kalktıkça karnım dizlerime değiyor
Aysenurates43 Bende 34+5 im bende çok zorlanıyorum otururken kalkarken tuvalette çok yoruluyorum hayatım ve hareketlerim kısıtlandı
Asure123 Aysenurates43 akşamları daha da artıyor bir de nedense 😢 biri azcık göbeğimi tutsa da işimi yapsam diyorum bazen 🥲🥲