Melodimm aynısı aynı bende de var bebek baskı yaptığı için olmuş doktor öyle dedi krem verdi falan ama ne fayda bi ara geçer gibi oldu şişliği azaldı şimdi gene çıktı canımı acıtıyor doktora gideceğiz yakında yine söyleyeceğim bir şey yapılsın valla sıcak su, krem, beslenme falan azcık fayda eder gibi oldu ama yok yani kesin çözüm olamadı🥺