N777 Selam herkese çiçekler , bugün 37+4 oldum ilk defa çatı muayenesi yaptırdım. Doktorum çatın müsait dedi. bebekte bir tane kordona dolanmış dedi ama doğumda çıkarabiliyoruz dedi sonrasında sormayı unuttum kordon dolanması kötü birşey değil mi ya
fatmasaritac N777 çatı muayenesi zor muydu? Bende 35+4 teyim 37. Hafta olucam merak ettim. Bide benim bildiğim kordon dolandıysa vajinal doğum önerilmiyor sezeryanla alıyorlar iyice araştır derim
hunilimom N777 normal doğuma engel değil boynuna birden fazla felan dolanmadiysa benkm de küçüğüm koltuk altına iki tür dolanmış doğdu normal
Alaska97 N777 benim bebeğim de bi ara dolamıştı o zaman normal doğuma engel mi degil mi diye konuşmuştuk kordon dolanmasının engel olmadığını söylemişti sadece biz o kordonun uzunluğunu bilemiyoruz bazı durumlarda bebek asagı iniyor ama kordonu yetişmiyor o zaman sezeryana dönebiliyoruz demişti ama genel olarak rahat olabilirsin demişti sonradan kordonu kendi kendi açtı bebek 😂😂
N777 fatmasaritac bende ilk kez yaptım ilk defa yaptığım için kendimi kastım biraz dr böyle bakamam falan dedi acılı bir işlem değil çok hafif
Arzuanne fatmasaritac burda çok korkutuyorlar kimi de çok kasıyor ondan oluyor ben 6 7 kez oldum hiç bir şey hissetmedim leklenme erken doğum vs de yok hatta bebiş 39 oldu gelmiyor bile
Denizzli20 N777 fatmasaritac beni de korkutmuşlardı hiç de zor bişi değilmiş nolduğunu anlamadım bile. Doktor jelle baktı kayganlaşmış oldu yani bazıları jel kullanmayabiliyormuş onu sorun isterseniz
N777 hunilimom inşallah benimde sağlıklı bir şekilde olur şimdi sancılarım gelirse anlayacakmıyım diye merak ediyorum , nelerle karşılaşıcam acaba heyecanlıyım
N777 Alaska97 normal doğum olarak devam edersem açılmalarımı görmek için kaç cm açıklık var diye yine çatı muayenesi mi yapılıyor acaba
LamiyaCetinkaya N777 tek dolanma normalde sorun olarak görülmüyor, hatta 2 tur dolanmayı biraz daha sıkı takip etmek şartıyla sorun olarak görmüyor doktorlar. Ben de tek tur dolanma ile doğum yaptım, sürekli nst takılı kaldı sancı çekerken
N777 LamiyaCetinkaya öyle mi bakalım benim nasıl olacak heyecanlıyım inşallah 40. Haftaya kalmaz 39 da bidaha muayene edicem dedi açılmam olup olmadığını yine çatı muayenesi ile mi bakıyorlar
hunilimom N777 anlıyorsun daha önce hiç yaşamadığın bı ağrı geçmiyor seni rahatsız ediyor sürekli bı noluyo diyorsun
Alaska97 N777 Dogum başlamadan çatı uygunluğu icin muayene yapılıyor Dogum başlayınca da açılmaları kontrol etmek için ebe tarafından kontrol ediliyor diye biliyorum