Hync1 Kızlar en son 5 şubatta verdiğimde 118 idi bugün tekrar verdim 3872.6 çıktı sizce iyimi Son regl tarihin 8 ocaktı 
ug_fa-3diplomalianne Hync1 2 günde bir verip düzenli artış var mı diye bakmanız daha sağlıklı olurdu tabi ama beta baya yüksek şu an kese bebek gördüyseniz artık önemi yok betanın
Hync1 ug_fa-3diplomalianne aslında 2 günde bir verdim ilk 31 ocakta 15 ile öğrendim sonra 2 şubatta 45 oldu 5 şubatta 118 idi sonra doktor bir hafta sonra vermemi söyledi perşembede randevum var kadın doğuma umarım keseyi görürüm