Bende 14 haftalığım banada oluyo ara sıra sanırım gelişiminden kaynaklı bir de bunun öncesinde çok yürüdüğüm yorucu geçen bi günüm oldu orda şiddetli ağrımıştı bende foruma sormuştum da birinin doktoru yorgunluktan çok yorulursanız ağrıması normal demiş öyle içim rahatlamıştı korkulcak bir şey yok yani dinlenmeye bakın🌸