Bb95 Merhaba gittiniz mi ne dediler ?
Ben hareket azlığı şikayeti ile gittim acil sezaryen olmuştum bebeğim su toplamaya başlamıştı o yüzden dedim beklemeyin gidin diye, bende 2-3 gün büyüdü yeri daraldı falan diye kendimi oyaladım ama içimdeki his gitmemişti zaten nst girmemle doğuma alındım