Hayat70 bende her gün yapıyorum iyi mi geldi bilmiyorum şu anlık çünkü kese VS göremedik daha erken olduğu için benim kanama VS olmuyordu hiç zaten bunda lekelenmem var yerleşme diyorlar ya onun gibi kan değil çok şükür kesildi günde 1 kaç kez peçeteye silince falan hafif varla yok gibi geliyor bebek oluşup kalp atışı duyarsam demekki işe yarıyordur bunun yanı sıra ben kanama önleyici düşük önleyici iğne vurınuyorum 3 günde 1 sabah akşamda hap alıyorum. İnşallah hayırlısı olur canım 🤲🤲🌼