zeh123_ 5 inci mi maşallah sağlıkla gelsin benimde ikinci aynı sanki ilk doğum gibi heyecan var hep 😂korkma içini ferah tut sadece hastane yakınsa görünebilirsin doğum sayısı çoğaldıkça sancısız açılması olanlar da oluyormuş hep tabi herkesin yapısı farklı