Cns62033 Dr unuzla ilerleyin derim. Ama elzem değil . Sağlık ocağı tam 20+0 da bugün sabah açlık baktı ve bütün vit demir. Tam kan, açlık kan şekeri düşük çıktı normal yani, iki saat sobrada tokluk vermiştim oda iyi çıktı. Sağlık ocağı hemsireside dedi Dr un şeker yüklemesi yapmaz dedi diğer değerlerinde iyi dedi. Dr um da aynı fikirde zaten ,yapilmaycak yani