Benim ilk gebeliğimde ( kalp atışının durması sonucu kürtaj olmuştum) başıma gelmişti 5. Haftamda. Hiç önemsemedim. Çünkü mide bulantım olduğu için pek bir şey yiyemiyordum. Test sonuçlarımda enfeksiyon olduğunu söyledi doktorum. Tabi benim düşük sebebim kan pıhtılaşması. Ama doktorum enfeksiyon riski için İshalin önemsenmesi gerektiğini söylemişti. Probiyotikli gıdaları tüketmeye gayret edin. Yoğurt muhakkak yiyin. Hem bebeğiniz hem sizin için faydalı olacaktır.