kubraytekinayan Kızlar Yarın 27+4 oluyorum hastanede randevum var ilk hamileliğimde 28 ci haftada iğneyi olmuştum ama yarın için randevu bulabildim yaparlarmı 27+4 de iğneyi bilgisi olan ?
Bsrrgl kubraytekinayan bende 27+1 oldum bugün doktoru arayıp sordum 28 tam dolunca gel dedi haftaya yani.