RavenV Bende üç çeşidinden de var. Birisi beşiğiyle beraber takımdı. Onu ilk zamanlar çok kullandım. Gayet memnunum. Sonra Babybjörn muadili bir ürün aldım. Hala kullanıyorum. Bebeğimi ona koyup işimi yapıyorum, oyun oynatıyorum vs. Tavsiye ederim. Benim nezdimde en ama en gerekli olanı elektrikli olandır diyorum. Gaz sorunu, uyumama vs gibi sorunlar yaşamıştık. Bizde çok işe yaradı. Ayağımda sallıyordum sürekli. Ayağımda sallayıp uyuduğu gibi ona koyuyordum. Çok rahat etmiştim. Şu an da uyanık olduğu zamanlar oyalansın diye içine koyuyorum. Tavsiye ederim. 🌸