Merveee1 Arkadaşlar ilk gebeliğimde 4. Aya kadar kustum tekrar hamileyim 7. Hafta ama kusma falan olmadı neden acaba farklılık oluyor mu
ayseozbek Merveee1 tabi kiii her gebelikte farklılık oluyormuş. Annemin bana hamileyken bulantısı 9 ay olmuş 9 ay sadece serum almış. Ama kız kardeşime hamileyken bulantısı olmamış geceleri kalkıp kalkıp et pişirip yemiş 😊
bulutunannesi33 Merveee1 ılk ogullarımda bıse yokdu bu oglan benı oldurdu ılk 16 hafta bulantı kusmadan
Merveee1 bulutunannesi33 demekki her gebelik farklı ama bilirim kusma bulantı çok zor bunda olmadı çok şükür acaba sonra olur mu