Aysegultezcan48 İlk gebeliğimde bende almamıştım hep kanlı kanlı süt geliyordu. İkincisi acil sezeryan oldu bebek hemşiresinin ilk sorduğu şey göğüs ucu kreminle gümüş kapak var mı? Yok deyince birine aldır dedi kuzenime aldırdım hemen kullanmaya başladım. Eğer erken doğum olmasaydı 2, 3 hafta öncesinde göğüs ucu kremini kullanmaya başlayacaktım öncesnde kullanmak lazımmış emzirmeye hazırlık, göğüs yumuşasın diye. Ben bebeğim küvezde kaldığı için göğsümü hep sağdım öncesinde kullanmadığım için göğüs ucunun kenar kısımları azcık yara oldu ama kabuk bağladı ilk oğlumda ki gibi kan vs akmadı ve 2, 3 güne de geçmişti. Baya memnunum hatta yengem hamile ilk alman gereken lansinoh göğüs ucu kremi ve gümüş kapak dedim. Birde Sağlık ocağında ki ebe emzirme sonrası anne sütünü göğüs ucuna sürüp kuruduktan sonra gümüş kapağı kapat demişti bir kadına ve ne sürerseniz sürün muhakkak kurusun sonra kapatın nemli kalırsa iyileşmez vs demişti. Tabii o kadının göğsü yara olmuştu