Rabiakltk5 İlk gebeliğimde yaptırdım 2021 - 2022 arasıydı. Ebemiz çok ilgili olduğundan tek tozda kaldım 😅 doğum sonrası tekrar gel demişti ama randevu vermedi. İkinciyi 19 gün önce doğurdum muhtemelen 2, 3 ay sonra ikinci toz için gidicem. Geçenlerde duştayken cam duşakabin patladı parmağıma dikiş atılırken doktor aşın var mı demişti, önemli bir aşı.