Moms_0809 Kızlar ben sezeryan oldum 1 ay oldu bugün çok acım Sızım var Ameliyat yerim korse taktım bir hafta oluyor korse >!takılı ama bugün çok acı oldu! Korseden Kaynaklı mı acaba normal mi sızlaması ameliyat yerinde
Gebzeli-123 10 gün önce doğum yaptım batmalarım yeni başladı. Doktorum normal dedi korse takmaya baslayabılırsın dedi