Benim de 25. Haftadan beri bi sınırda bi normale dönüyo, 32 hagtalık olduk yine sınırda. Ne yapacağım bilmiyorum. Erken doğum riski oluşabilirmiş, doktorum şekeri kes dedi. Detaylı temiz, şeker yüklemesi temiz. Sıkıntı ne bilmiyorum. Bu konu canımı sıkıyor. Bir de böyle giderse sezaryen olabilir dedi doktorum. Karnım da gergin, sebebinin de su olduğunu söyledi.