Bengo Geçtiğimiz perşembe beta hcg 1.2 çıkmıştı bugun sonucum 2.6 çıkmış 1 Aydan önce sürekli 0,02 falan çıkıyordu adetime 7 gün var sizde yükselir mi ya ne diyorsunız?
tgbmerve Bengo çatlatma ignesimj yapıldı da böyle çıktı acaba, şöyleki geçen perşembe 1.2 çıktıysa şimdiye daha yüksek olması gerekir. Adetten 3 gün önce 2.60 çıkmıştı benim adetim 2 gün geçince yani iki beta arası 5 gün 113 çıkmıştı
27062010 Canım en doğrusu adet gününün geçmesini bekle öyle test yap kesin sonuç olur inşallah hamilesindir🤲🏻
BuketKrnn Bengo balım adet gününe yakın baktırdığında yanıltıyor benim de düşük yapmadan önceki ay 4.5 çıkmıştı adetime 1 hafta kala. Sonrasında 0’a düştü.
27062010 Bengo bilmiyorum ki canım ama en doğrusu adeti beklemek biliyorum sabır etmek zor bu günlerde
Bengo tgbmerve öyle şeyleri hiç bilmiyorum ya 2 yılda ilk defa korunmadım o yüzden biraz heyecanlıyım
Nurdoga Bengo adetinden önce de erken gebelik testi var ama onada gerk yok kafaya takma geçsin bir hafta kesin blli olur