gulsozel sudes16 Güneş çok güzelmiş, ben Güneş i seçerdim🌼 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌺
amayinedeiyiilerledim sudes16 Ada ismi yalnızlık getirebilir. Bu yüzden 2 İsimle kullanılması daha sağlıklı olacaktır. Melina kulağa hoş geliyor
Keliff Güneş ismini beğendim☺️ bizde 37 haftalık olduk kızımın ismini efnan koyacam Allah izin verirse🥰
Keliff sudes16 amin Allah razı olsun canim hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🤲🥰