ayalltsc aynısını yaşadım, 10 günlük gecikmeden sonra idrarda pozitif çıktı. Beta verdiğimde 58’di. Kan verdiğim gün kanamam geldi ebelerle konuştum yerleşme kanamasıdır dediler. 2 gün sonra tekrar test verdim 191’i gördük fakat 1 hafta sonrasına kalmadan bebeğimi kaybettim. Kadın doğum uzmanları keseyi göremeyecekleri için kabul etmediler, her 4 kadından birinde ilk gebeliğin düşük olduğunu söylediler. Benim de öyle oldu. Kendini çok bağlamamaya çalış lütfen.