36-2 haftalığız bugün bir avuç kadar su geldi doktorum yatış yaptı ciğer geliştirici ve bir antibiyotik yaptı bebemin kilosu 2900 yani bunla gerek varmıydı 37 haftaya gitmek üzereyiz erkende doğsa olurumuydı diye düşünüyorum ilk bebem 27 haftada doğdu çünkü ciğer geliştirici de olmadım