Merhaba, Reglim 24 günde gelirken bugün 28. Gün dün hamilelik testi negatifti ama ilk idrarla yapmamıştım, bu ay yumurta takibi yaptım ama hiç pik göremeyince 12-20 arasını bir gün arayla değerlendirdik, sonrasına ovülasyon takibine devam ettim şu an dün ve soldaki bugünkü test sonucum, lütfen bilgisi olan değerlendirebilir mi 