Aynı problem bende de vardı, yara var dediler, daha fitil kullandım, doktor yara önemli bi durum değil demişti, doğum yapmadığım için müdahale edilemedi. Ya dondurma ya yakma işlemi yapılıyormuş. Smaer testi de alınmıştı. Zaten kanama var deyince direk smear testi alınıyor. Rabbim sağlık şifa versin 💐