Minyondolar hiç can acıtmıyor çok kısa sürüyor zaten birazda doktora bağlı aslında. Jelsiz baktı diyenler olmuş ama zaten eldiven takıyor doktorlar jelsiz bakılması imkansız o zaten can acıtır. Bend e bişey sormak istiyorum
Ben geçen salı günü oldum muane 38. Haftamdayım, açılmam yokmuş normal doğum istiyordum çatı kemiğimde aşağıdaymış. Bebeğin kafası geçemezmiş o şekilde yalnızca doğum sancısı ile gittiğimde tekrar bakılır kemik bazen esneyebiliyor dedi doktor esneme olursa o zaman normal doğum olabilir dedi. Bunu anlamamız için dedi normal sancı ile gelmen lazım dedi. Bu durumu yaşayan yada yakın çevrenizde yaşayan oldu mu kemiği aşağıda olanlar. Haftaya tekrar gidicem kontrole açılmam olmazsa doktorla konuşup sezeryana mı dönsem diyorum ama normal doğuma yapmayı istiyordum bi yandan çocuğumu düşünüyorum. Ne yapmalıyım sizce