19+4 is bende yaşıyorum aynısını ama normal canım bebek buyuyor bebekle rahim buyuyor ve ağırlık hissediyor sun aslında çok güzel bişey benim 2 gebeliğim ilkinde de oluyordu çok korkuyordum tadını çıkaramamıştım korkudan ama bunda artık bildiğim için tam aksine hem hoşuma gidiyor hem hissediyorum diye duygulanıyorum neguzel anne olmak bu kadar zor korkutucu ama bu o kadar müthiş bir şey 😍