Rabiakkan kesinlikle al ben ilk doğumumda aldım iki günde yaralar geçti acı sızı kalmadı hatta şunu yeni öğrendim meme uçlarını dayanıklı olsun doğumdan önce nemlensin diye bazıları doğumdan çok önce kullanmaya başlamışlar ben bu sefer öyle yapıcam 38.haftada doğumum olur diye düşünüyorum sezeryan olacağım için bi hafta on gün öncesinden başlıcam lansinoh almıştım ben o çok güzel asla yıkama derdin yok içeriği temiz olduğu için bebek emince zarar da vermiyor