Smyraskmn Kızlar mrb bişey sormak istiyorum aranıza yeni katıldım 21 aralıkta doktora gittim gebelik kesem 3 mm olduğunu ve çok küçük olduğunu söyledi en son adet tarihim 12.11.2018 5 haftalık gebe olmuş oluyorum hesaplarıma göre bununla ilgili bi bilgisi olan var mı Lütfen cvp verir misiniz 2 buçuk ay önce düşük yaptım korkuyorum yine düşük olacak die
SedaMeric Smyraskmn son adet tarihim 5 ekim ve ben 3 kasım da gebelik testiyle öğrendim hamile olduğumu. Hastanede ultrasonla bakıldığında benim de kesem 3 mm olarak gözüktü şuan herşey normal merak etme canını sıkma sakın 😘 dua et 🤲🏻❤
yesimerdinc geç dollenmedir büyük ihtimal canım arkadasimin başına da aynısı geldi bsy olmaz allahın izniyle
Smyraskmn SedaMeric ayyy çok tşk ederim bebeğim içim rahatladı valla çok sağol kaç haftalıktı 3 mm olduğunda
Smyraskmn yesimerdinc ewt canım 21 aralıkta doktora gittim keseyi gördü 3 mm biraz küçük dedi haftaya bi daha görelim dedi
yesimerdinc Smyraskmn tamam kuzum senin kesin geç dollenmedir haftaya kesen buyur allahın izniyle ondan sonraki haftada kalp atışını duyarsın inşallah