Merhabalar arkadaşlar. 34 haftaya girdim. 32 haflıkken kontrole gittim en son, 42cm ve 1900gramdı haftasıyla uyumluydu. Dr 1 kilo daha alır doğuma kadar dedi ama bana 2900-3000 az geliyor sonrasında bebeklerin ödemleri gittiği için. Bebeğe en fazla kilo aldıran besinler nedir önerebileceğiniz var mıdır ? 🥰 Hamilelikten beri her gün 1 muz ve 5er adet çiğ kaju ve badem yiyorum