Evet aylardır kendime dert edindiğim konuyu sonunda çözdüm Az önce mhrs’ye girince kendi doktorumda olmasa da farklı bir tane doktora sıra buldum şimdi merak ettiğim konu kendi Doktorum olmasa bile diğer doktora gitsem beni kendi doktoruma yönlendirir mi Yoksa artık onunla mı devam etmek zorundayım çünkü benim gittiğim kadındı Bu erkek hoca evet fark etmez Hepsi de başımızın tacı ama merak ettim Onunla mı devam etmeliyim aklımda deli sorular🤣🤣