ayalltsc kızlar az önce tuvalet kağıdına silince acık renkte kan geldi şuan aşırı korkuyorum noluyo sizce 😣
Haticesavas ayalltsc Cnm sdni korkutmak istemem bende bu sekilde oldu 1 gebeligim kimyasal oldu adet gecikmesinin 6 ci gunu peceteye sildigimde hafif kirmizilik vardi sonra sonra hizlandi
ayalltsc Mervee__ valla bilmiyorumki adetim 5 gün geçiktiydi dün akşam test yapmıştım pozitifdi bu sabah da yaptım pozitifdi doktordan randevu aldıydım salı için az önce sildiğimde peçeteye geldi
gulguzelininkuzusu Korkma bi ped tak bekle eğer sürerse mutlaka acile git eşible kan uyuşmazlığın var mı
ilaycete213 @ayalltsc acile görün sende bir baktır yada bekle kanama tarzında gelirse git yerleşme kanaması olur ilk cocuksa ben de ikinci çocukta olmadı
Haticesavas ayalltsc sen yinede hastaneye gitme sansin varsa git cnm ama kimyasal olunca bu haftata oluyor ayni adet gibi gecti benimki umarim hersey yolundadir ve yerlesme kanamasidir