Kreş 0-24 ay diyor, gündüz bakımevleri daha büyük çocukları kabul ediyor. Özel kreşler de nasıl olur nsıl bakarlar bilmiyorum. Bir arkadasın 8 aylık bebeği sütten boğuldu kimseye güvenemiyorum. Bir de bu tarz yerlerde hep lise mezunları az bir ücretle calıştırılıyor çok dikkat edeceklerini sanmıyorum