Zehroskos 6 haftalık bebeğim. Tekrarlayan iki düşüğüm var. Doktor risk oluşturmasını engellesin diye Prednol verdi Kortizol içerikli ilaç. Yan etkilerine bakınca tereddütte kaldım. Kullanan var mı
Seda344 Zehroskos ben transfer öncesi kullandım. Transfer günü kesti doktor. Şuan 5 haftalık gebeyim. Bendede tekrarlayan düşükler vardı. Vardır doktorun bildiği. Korkma
Csnsu3502 Bende kullandım cnm 16 mg olanından. Transfer öncesi ve sonrası 1 aya yakın kullandım. Tadı çok acı 🥵