Biraz araştırdım ama magnezyum ve kalsiyum eksikliği çıktı. Ama bilmiyorum doğrumudur. Doktorum da çok ilaç yazmıyorum hamilelere dedi vitaminleri bile zorla yazıyormuş gibi değiştiricem. Ama iki gündür acıyor yürürken ve oturmaya yeltenirken. Kendiliğinden geçer mi. Yaşayan var mı?