Seherr44 Fatmadali bende senin gibi yaşadım çok yeni bir gebelik dedi benimde silinti sadece flaş tutunca belliydi arkadaşım var demişti inşallah sende de aynısı olur
Ozzge01 Fatmadali canım üzmek istemiyorum seni ama gölge yapmış olabilir mi testin kenarı? Bana da olmuştu bir kez de çok heveslendim bi baktım gölge düşmüş. Çizgi fazla kenarda gibi 😔
deniizz_ Fatmadali sağlık olsun meleğim elden bisey gelmiyor ki çok zor seni en iyi ben anlarım inşallah en kısa zamanda nasip olur 😔♥️
Nurdoga Fatmadali canım göbek tende baktilarmi doktor bazen erken olduğu için blli olmaz ama kese önce oluyor günü geçtikten sonrada bebeğin olduğuna bakarlar Allah isteyen herkese nasip etsin kafanada çok takma inan herseyin iyi olacağına
Ozzge01 Fatmadali canım çok üzüldüm vallahi. O kadar iyi anlıyorum ki seni aynı şeyi yaşadığım için. Ama üzülme inşallah yükselir
Nurdoga Fatmadali varda kahverengi risk die biliyorum doktora git bence öncelikle uzan dinlen bende öyle oldum risk var die iğne kullandım şimdi 16 haftalık yeni bu hafta iğne yok şükür bir sıkıntıda yok git bekleme
Bsrayby Fatmadali sağlık olsun bende negatif görücem diye korkmuyo değilim ama hayırlısı olsun daha zamanı değilmiş yada biraz daha bekleyin tekrar yaptırın
Duru-mom Fatmadali yaa çok üzüldüm ama sağlık olsun sıkma canını gecikmende baya olmuş aslnda şaşırdım negatif çıkmasına
Eslem2112 Fatmadali herşeyin hayırlısı canım Allah gönlüne göre versin hiç uzulme Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur