YesimAykut _asli1123 ben ilk aşılamada hamile kalmıştım 21.haftalık kaybettim, şimdi bu ay 3.aşılamamı olacağım
BuketKrnn Bende de evlenmeden yıllar önce polikistik sendromu çıkmıştı evlendikten 4 ay sonra hamile kaldım ama düştü sen de düşük yaşadın mı canım
YesimAykut _asli1123 muğlada çok özel hastane yokmuş benim kuzenim de orada hastane arıyordu hangisine gidiyorsun ve hangi doktora memnun musun önereyim kuzenime🙂