momsbaby22 Kızlar bu doktora detaylı ultrason için gideyim dedim yorumları güzeldi ama ayrılmış medical parktan iletişim bilgisi olan var mı ya da şu an nerede devam ettiğini bilen?
bebegimm34_ momsbaby22 ben prof dr aytül corbacıoglunda cektirdim gayette memnunum cok başarılı bence onuda deneyebilirsiniz
Ace01 momsbaby22 benim 22 Şubat a randevum vardı . Suan okuyunca şoka girdim . Siz nasıl devam edeceksiniz ?
Ace01 momsbaby22 şimdi hastaneyi aradım onun yerine prof dr başlamış . Yorumları da çok iyi duruyor. Ücret 3200 tlymiş. Siz güher hanım için ücreti ögrenmıs mıydınız ?
bebegimm34_ eedahadahanasilsiniz memnun kalırsınız😇 görümcem 4 yıl önce gitmiş bebeği hakkında ne söylemişse bebekte basına gelmiş gelişim geriliği, erken dogum vs gibi