yenibirhikaye Sevgili anneler, bebeğim 24.haftadan bu yana hep 2 hafta önden gitti. Şimdi 34.haftadayız doktor yine 36 hafta ile uyumlu dedi ve nst de de üç tane sancı çıktı. Bu şekilde olup erken doğum yapan annemiz var mıdır acaba?